vineri, 28 martie 2008

...

cum a fost primul pumn in fatza? probabil cel mai dureros pt k deja la al doilea stiai ce te asteapta...
si pe masura ce ii primim, devenim parca tot mai putin dornici sa o incasam.
pana si "bataia" asta de la profi ...treptat ...ne face mai intelepti si mai rabdatori, poate... sper k data viitoare sa pot sa ma feresc mai bine decat am facut-o azi... ...fara sa ajung sa imi cumpar o bata sa le dau inapoi de 3 ori mai tare :))
ma uit in oglinda si imi trece nu m-au invins ei p mine nici acum nici altadata ;)
se uitau la mine si parca asteptau sa cad si m-am inclinat putin e adevarat... dar m-am trezit la timp desi eram putin ametita :)
eh totul trece chiar si ziua de azi si poate k sunt putin ametita inca
(nu l-am vazut venind... si te cam zguduie knd nu esti pregatit... desi poate nici nu a fost cu intentie...

Niciun comentariu: