vineri, 31 octombrie 2008

dragul meu...

s-a schimbat ceva... nu stiu d c tresar in interior knd te vad si tu te uiti inapoi la mine, cu privirea ta usor pierduta.. si eu ma pierd si mai tare si nu stiu c sa cred.. da.. mi-am imaginat cum am fii noi 2 impreuna... si esti primul cu care am putut sa ma vizualizez... macar multi ani d aici incolo :P dar poate k nu.. stim amandoi.. :(
..cum ma voi uita la o viitoare prietena a ta? geloasa sau mai mult bucuroasa k ti-ai gasit p cineva... dar dak m-ai gasi p mine? :) dak ti-as spune? ..cum te voi face sa nu-ti dai seama k te privesc atat d diferit? inca zambesc :) inca sunt bucuroasa ... oare pt cat timp? dar oare este chiar atat d gresit? si ma simt atat d indragostita incat nici macar nu pot sa fiu trista k tu nu vei stii niciodata... si ma gandesc k s-ar putea sa nu mai iubesc la fel dupa ce te voi pierde si p tine... simt atat d mult si totusi trebuie sa arat atat d putin.. ma pot ascunde? :D mi-ar placea sa te privesc ore in sir, k sa pot (macar) visa knd nu esti langa mine :) ai plecat acasa, desi era frig.. sper k vantul din noaptea asta sa te duca cat mai sus, sa-ti sopteasca toate gandurile mele si sa te faca sa ma visezi asa cum mi-ar placea sa fiu... langa tine.

Niciun comentariu: